Кар’єра

Будь професыоналом - працюй разом з нами!

У нашій Компанії працюють висококваліфіковані фахівці, кращі в своїх областях. Якщо Ви енергійні, самостійні, володієте цілеспрямованістю і хочете бути самодостатньою людиною, а головне, Ви молоді і працездатні — працюйте разом з нами! Ми знаходимося в постійному пошуку талановитих людей, здатних стати членами нашої команди і реалізовувати разом з нами нові оригінальні ідеї.

Ми пропонуємо багато цікавих вакансій для тих, хто може мислити системно і масштабно, готовий багато працювати і багато заробляти, прагне до розвитку і позитивно дивиться на світ. На даний момент відкриті такі основні вакансії: торговий представник, менеджер з питань регіонального розвитку, фахівець управління оптових продажів, агроном по захисту рослин. Ми дуже зацікавлені в таких людях і надаємо всі можливості для того, щоб кожен, хто приходить до нас, зміг розкрити свій потенціал.

Двері компанії “Хімагромаркетинг” відкриті для всіх, хто поділяє наші погляди і не боїться роботи. І якщо Ви прийняли рішення приєднатися до нашої професійної команди — надішліть нам, будь ласка, своє резюме за адресою kadri@himagro.net або зателефонуйте менеджеру з підбору персоналу за телефоном (050) 344-92-49.

 

 

На даний час в нашій компанії відкриті такі вакансії:

Основні вимоги:

  • вища/незакінчена вища освіта за фахом: логістика, молодший спеціаліст з логістики;
  • знання ПК (MS Office Word/Excel, 1С);
  • навички ведення документообігу;
  • активність, комунікабельність, вміння виходити зі складних ситуацій, знаходити спільну мову з людьми, стресостійкість, здатність швидко навчатися, бажання працювати.

 

Функціональні обов’язки:

  • організація та контроль доставки товару клієнтам;
  • організація переміщення продукції між складами;
  • отримання заявок на доставку товару;
  • складання маршрутів на основі заявок торгового персоналу;
  • інструктаж водіїв, контроль дотримання умов заявки;
  • інструктаж комірника про порядок завантаження транспортних засобів при доставці товару з регіонального складу до клієнта;
  • підготовка пакету документів для водія-експедитора;
  • оформлення супровідної документації;
  • контроль дотримання водієм затвердженого маршруту;
  • контроль оформлення документів водієм-експедитором у клієнта.

 

Особисті якості:

  • уважність;
  • старанність;
  • дисциплінованість;
  • легка здатність до навчання.

Заробітна плата за результатами співбесіди.

Основні вимоги:

  • вища/незакінчена вища освіта;
  • знання ПК (MS Office Word/Excel, 1С);
  • навички ведення документообігу;
  • активність, комунікабельність, вміння виходити зі складних ситуацій, знаходити спільну мову з людьми, стресостійкість, здатність швидко навчатися, бажання працювати.

Заробітна плата за результатами співбесіди.

 

Функціональні обов’язки:

  • отримання/створення заявок на формування договорів, розрахунок рентабельності, внесення договорів в базу 1С, формування рахунків на підставі договорів;
  • контроль наявності всієї необхідної документації, введення в базу 1С нову картку контрагента;
  • коригування довідника “Контрагенти” в торговій базі;
  • внесення змін до 1С за договорами та рахунками;
  • внесення в базу 1С договорів на поставку, на повернення, на відмову;
  • отримання рахунків від співробітників регіональних представництв, передача рахунків в центральний офіс в департамент економіки, фінансового аналізу та бюджетного контролю;
  • оформлення заявки на зміну документів в 1С;
  • прийом і відправлення факсових повідомлень;
  • відправлення, одержання пошти, канцелярії, забезпечення співробітників ДП ​​канцелярією;
  • друк відвантажувальних документів;
  • формування плану витрат по регіональному представництву;
  • складання табелю обліку робочого часу;
  • робота з оформленими відвантаження документами, перевірка правильності оформлення документів на відвантаження, формування реєстрів.

Основні вимоги:

  • вища агрономічна освіта;
  • знання основних систем захисту рослин, насіння;
  • наявність водійського посвідчення;
  • досвід роботи агрономом буде Вашою перевагою;
  • готовність до відряджень.

 

Особисті якості:

відповідальність, старанність, комунікабельність, стресостійкість, результативність, гарні ораторські навички.

 

Функціональні обов’язки:

  • надання професійних консультацій фермерським господарствам за асортиментом препаратів і насіння компанії;
  • контроль демонстраційних полів;
  • підготовка і проведення семінарів по продуктах компанії;
  • участь у виставках і семінарах;
  • ведення звітності про результати роботи.

Функціональні обов’язки:

  • Складання графіків планово-попереджувальних ремонтів, технічного обслуговування і ремонту автотранспортних засобів.
  • Контроль своєчасних ремонтних робіт автопарку (вантажні, пасажирські).
  • Організація контролю за використанням техніки і палива за допомогою GPS-навігації.
  • Складання бюджетних планів відділу, раціональне виконання затвердженого бюджету в усіх напрямках діяльності відділу.
  • Підтримка постійного зв’язку з співробітниками транспортного управління (водія). Контроль переміщення транспорту засобами GPS моніторінгу.
  • Здійснення обробки документів (договори, рахунки, акти виконаних робіт), що стосуються діяльності відділу.
  • оформлення супровідних документів.
  • Ведення обліку по використанню ПММ водіями автомобілів.

 

Основні вимоги:

  • вища освіта;
  • досвід роботи вітається;
  • відмінні комунікативні навички;
  • грамотна українська/російська мова;
  • впевнений користувач MS Office;
  • активна життєва позиція, старанність.

Основні вимоги:

  • вища освіта. (Вітається диплом в області менеджера з підбору персоналу);
  • досвід роботи в підборі персоналу вітається;
  • відмінні комунікативні навички;
  • грамотна російська / українська мова;
  • впевнений користувач MS Office;
  • вміння працювати на результат, активна життєва позиція.

 

Умови роботи:

  • графік роботи 5/2 з 08.30 до 18.30;
  • роботу в молодому і перспективному колективі;
  • своєчасна виплата заробітної плати;
  • можливість розвитку і професійного зростання;
  • сучасний офіс в Києві в районі Ленінградської площі.

 

Обов’язки:

  • пошук і підбір персоналу;
  • робота з вузами по всій Україні;
  • відрядження по Україні з метою відвідування вузів, спілкування з деканами та студентами;
  • презентація компанії в вузах;
  • моніторинг резюме (вхідні відгуки на вакансію і активний пошук по заданих параметрах);
  • проведення попереднього телефонного інтерв’ю;
  • запрошення кандидатів на співбесіду;
  • організація співбесід;
  • ведення бази кандидатів.

Робота пов’язана з відрядженнями, два рази на тиждень.

Основні вимоги:

  • досвід роботи на посаді торгового представника в області засобів захисту рослин;
  • особистісні якості: відповідальність, старанність, комунікабельність, стресостійкість, швидкість виконання завдань, результативність.

 

Функціональні обов’язки:

  • розвиток продажів в регіоні;
  • супровід продажів;
  • проведення переговорів з ключовими клієнтами;
  • пошук клієнтів та проведення переговорів;
  • контроль доставки за укладеними договорами;
  • розвиток продажів клієнтам і підвищення ефективності роботи представництва;
  • виконання плану з продажу на закріпленій території;
  • ведення звітної документації;
  • знання аналогів назв пестицидів, знання діючих речовин, зареєстрованих в Україні;
  • знання специфіки продажів ЗЗР (знання основних систем захисту рослин).

Функціональні обов’язки:

  • виписка документів на відвантаження товару (видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, шляхові листи);
  • ведення обліку документообігу по документам, отриманих від покупців (перевірка на правильність складання, контроль своєчасної здачі документів в бухгалтерію, архівація документів);
  • проведення результатів інвентаризації на складах в програмному забезпеченні;
  • проведення звірки з контрагентами;
  • контроль в програмному забезпеченні залишків товару на складах;
  • виконання доручень головного бухгалтера.

 

Основні вимоги:

  • вища освіта (бухгалтерський облік і аудит);
  • впевнений користувач: Exсel, Word, досвід роботи в мережі Інтернет (Opera, Internet Explorer, Mozilla Firefox) і електронною поштою;
  • професійні програми: 1С: Підприємство 8.3, 1С 7.7, MEDoc.
  • відповідальність, пунктуальність.

Основні вимоги:

  • вища освіта;
  • відмінні комунікативні навички;
  • грамотна російська / українська мова;
  • впевнений користувач MS Office;
  • вміння працювати на результат, активна життєва позиція.

Умови роботи:

  • графік роботи 5/2 з 08.30 до 18.30;
  • робота в молодому та перспективному колективі;
  • своєчасна виплата заробітної плати;
  • можливість розвитку і професійного зростання;
  • сучасний офіс в Києві в районі Ленінградської площі.
  • повний соціальний пакет;
  • випробувальний термін 3 місяці, кар’єрний ріст, офіційне працевлаштування;
  • службовий автомобільний, забезпечення комунікаціями.

 

Обов’язки:

  • участь в організації складських процесів;
  • участь у проведенні інвентаризації ТМЦ, на складах компанії;
  • відрядження на регіональні склади (по всій території України);
  • контроль складських процесів;
  • зустрічі і конференції, з метою залучення нових контрагентів.